מובהר בזאת כי הוראות חוק הגנת הצרכן, תשמ”א-1981 (“החוק”) חלות על היחסים שבין קייטרינג סיגל והמשתמש, לרבות הוראות סעיף 4ג לחוק (מדיניות החזרת טובין).
לפיכך לא יהיה ניתן לבטל הזמנה שבוצעה והתשלום בגינה אושר בכל הנוגע ל”טובין פסידים” (מוצרים שלא ניתן להשתמש בהם פעם נוספת או שעלולים להתקלקל עד להחזרתם) וטובין שיוצרו במיוחד בעבור הלקוח.

על אף האמור, לקוח יהא רשאי לבטל הזמנה שבוצעה, ללא עלות, על-ידי פניה טלפונית לשירות הלקוחות של החנות  בסלולרי 052-565-4801, במקרה בו הכנתה טרם החלה.

ניתן יהיה לבטל עסקה ללא עלות במקרה בו ביטול עסקה נעשה עקב פגם או אי-התאמה בין הטובין לבין הפרטים שנמסרו לגביו על ידי קייטרינג סיגל, בכפוף להשבתו לידי קייטרינג סיגל או מי מטעמו, למקום עליו יודיע קייטרינג סיגל ללקוח.

תפריט נגישות